Новий навчальний рік

1. Скопіюйте заповнену за минулий навчальний рік БД “Dudakt_School” в каталог, в якому зберігаються БД за попередні роки.

2.  Зробіть архів з БД. 

3. Перейменуйте архівний файл БД “Dudakt_School” на “Dudakt_School_2008”. Число вказує на перші чотири цифру минулого навчального року (2008-2009).

4. В головній кнопковій формі виберіть пункт “Довідник” і у відкритій формі виберіть “Введення даних про заклад освіти”.

5. Відкриється форма для введення даних. В полі “Навчальний рік” виберіть з списку потрібне. Якщо потрібно, то відредагуйте інші поля.

6. В головній кнопковій формі виберіть пункт “Педагогічні працівники” і у відкритій формі виберіть “Звіт. Дані про вчителів”. Відкриється кнопкова форма “Дані про педагогічних  працівників”.

7.  Натисніть кнопку “Збільшує стаж на 1 рік” і стаж працівників внесених у БД збільшиться на 1 рік. Якщо зроблено помилково, то натиснувши “Зменшує стаж на 1 рік” програма зменшить стаж на 1 рік. Цей пункт справедливий окремо, як для педагогічного так і для загального стажу.

            7а. Аналогічні дії проробити для співробітників ЗО.

8. В головній кнопковій формі виберіть пункт “Учні” і у відкритій формі виберіть “Дані  для звітів”, відкриється кнопкова форма “Звіти адміністрації про учнів”. Натиснувши кнопку “Переводить учнів до наступного класу”, всі учні закладу будуть переведені до наступного класу. Тут є можливість зробити крок назад натиснувши “Перевід учнів крок назад”.

9. В головній кнопковій формі виберіть пункт “Мережа класів” і у відкритій формі виберіть “Введення даних про класи і класних керівників”. Після натиснення кнопки відкривається форма “Класи. Класні керівники”. Натиснувши копку “Збільшення номера класу на 1” номери всіх класів збільшаться на 1. Є можливість зробити крок назад, натиснувши “Зменшення номера класу на 1”.  Вилучити класи (Кнопка “Вилучити”) які мають номери 12 (13)), яких не має в новому навчальному році. Додати дані про 1 класи зробити корекцію по інших класах. Поля “Клас” і “Ступінь” (вони підфарбовані) заповнюються програмою. Після заповнення всіх даних про класи перегляньте результат, натиснувши копку “Перегляд звіту”. Якщо все зроблене задовольняє переходите до наступного пункту, інакше продовжуєте редагувати дані в формі. (Слідкуйте за полем ступень для 5 та 10 класів).

10.В головній кнопковій формі виберіть пункт “Учні” і у відкритій формі виберіть “Ввід та корекція даних “Учні”. Відкриється форма з даними про учнів закладу. Вилучіть або перенесіть в архів (Відкрити “Таблиця”. Скопіювати дані про учня в буфер. Відкрити “Архів” і вставити дані з буфера) всі дані про випускників закладу (в полі клас буде стояти 12(13)) та учнів 9 класу, які залишили заклад (в полі клас буде стояти 10). Введіть дані про учнів 1 класу і дані про учнів, які прибули в новому навчальному році. При потребі, відредагуйте інші дані. Всі дані про учнів закладу повинні бути введені до одержання даних для державних звітів.

 (Цей пункт краще виконувати в кінці першого семестру нового навчального року, щоб бачити як учень навчався в минулому навчальному році.)

11.  В головній кнопковій формі виберіть пункт “Учні” і у відкритій формі виберіть “Табель успішності учня. Ввід даних”. Відкривається форма “Табель успішності учня” для введення даних. Якщо форма БД не заповнювалась в минулому навчальному році, для даного учня, то в полі “Предмет” виберіть потрібні предмети і виставте оцінки. Якщо БД заповнювалась, то натисніть кнопку “Знищення даних”. Дані про успішність всіх учнів закладу за минулий навчальний рік будуть знищені (відмінити неможливо). Вводьте нові. Тут є можливість знайти табель успішності потрібного учня, в також проглянути табель, як він буде надрукований.

12.  В головній кнопковій формі виберіть пункт “Педагогічні працівники” і у відкритій формі виберіть “Ввід та корекція даних “Вчителі”. Відкриється форма з даними про вчителів  закладу. Вилучіть або перенесіть в архів всі дані про працівників, які вибули (Відкрити “Таблиця”. Скопіювати дані про працівника в буфер. Відкрити “Архів” і вставити дані з буфера”) . Введіть дані про вчителів, які прибули в новому навчальному році. При потребі, відредагуйте інші дані. Всі дані про вчителів закладу повинні бути введені до одержання даних для державних звітів.

13.  В головній кнопковій формі виберіть пункт “Навчальний план” і у відкритій формі виберіть  форму, в якій містяться форми для відповідних ступеней.  Якщо форма БД не заповнювалась в минулому навчальному році, для даної ступені, то в полі “Предмет” виберіть потрібні предмети і виставте відповідне навантаження по даному предмету. Якщо БД заповнювалась, в минулому навчальному ріці, то зробіть відповідну корекцію. Тут є можливість вибрати компоненти, з яких складається навчальний план для класу. Якщо в ЗО і класів менше, то поставити курсор на вертикальну лінію у верхньому рядку, де написані класи, з’явиться дві паралельні лінії з стрілками, перетягнувши лінію по напрямку стрілок, стовпчик розшириться, або зникне з екрана.

14.  Заповнивши дані по даному компоненту, вибираємо інший компонент і все проробляємо аналогічно. Заповнивши всі компоненти навчального плану можемо переглянути і надрукувати навчальний план по всіх компонентах для даної ступені.

15.  Для всіх ступенів технологія використання однакова.

Навантаження вчителів коригується на новий навчальний рік. Описано в розділі довідки “Навантаження вчителя”.

Перехід в меню

Π‘Π°ΠΉΡ‚ управляСтся систСмой uCoz